Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zdjęcie przedstawia kuracjuszy Narodowego Funduszu Zdrowia

INFORMATOR KURACJUSZA NFZ

Informator  kuracjusza Narodowego Funduszu Zdrowia zawiera podstawowe informacje dotyczące: rezerwacji, zakwaterowania, wyposażenia pokoi, wyżywienia, parkingu itp.

Najczęściej zadawane pytaniaNAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

  • Czy mogę zarezerwować pokój?

Nie prowadzimy rezerwacji pokoi, są one przydzielane na miejscu. Pokoje 1-osobowe przydzielane są osobom ze znacznym stopniem niepełnosprawności, z przewlekłymi chorobami potwierdzone zaświadczeniem lekarskim i wysłanym do nas wcześniej na e-mail bok@23wszur.pl

  • Czy małżeństwa na pobyt sanatoryjny są kwaterowane wspólnie?

Tak, małżeństwa są zakwaterowane we wspólnym pokoju. Małżeństwa o innych nazwiskach, powinny zgłosić ten fakt przed przyjazdem w Biurze Obsługi Kuracjusza pod nr telefonu +48 501 948 131, +48  501 957 694 lub e-mail bok@23wszur.pl

  • Czy w pokoju jest telewizor, czajnik, lodówka, suszarka do włosów?

W każdym pokoju jest telewizor płatny (wg cennika), bezpłatna lodówka i czajnik. Nie posiadamy suszarek do włosów.

  • Czy są ręczniki i szlafroki w pokoju?

W pokoju znajdują się dwa ręczniki na osobę (mały i średni) - wymiana raz podczas turnusu. Szlafroków nie zapewniamy.

  • Czy jest na Waszym terenie parking i czy trzeba rezerwować miejsce?

Nie prowadzimy rezerwacji miejsc parkingowych. Parking jest płatny (wg cennika). Liczba miejsc jest ograniczona.

  • Co należy zabrać ze sobą na kurację?

Ręcznik kąpielowy, klapki, czepek na basen, strój kąpielowy, strój do gimnastyki, obuwie sportowe. Obowiązkowo dokumentację medyczną, dowód osobisty, skierowanie.

  • Czy akceptujecie zwierzęta?

Nie, jesteśmy szpitalem uzdrowiskowym i przebywanie u nas zwierząt jest niemożliwe.

  • W jakich godzinach przyjmujecie kuracjuszy i gdzie należy się zgłosić?

Przyjmujemy Państwa w godzinach 07:30 – 19:00, Biuro Obsługi Kuracjusza ul. Orla 3.

  • Czy w obiekcie istnieje bezprzewodowy dostęp do Internetu?

Tak, możecie Państwo korzystać na swoich urządzeniach z bezpłatnej sieci Wi-Fi szpitala.

  • Czy pobierana jest opłata uzdrowiskowa?

Tak, wg stawki.

  • Czy można wybrać dietę podczas pobytu?

Oferujemy Państwu dietę standardową lub lekkostrawną.

  • Kiedy będzie badanie lekarskie?

Badanie lekarskie oraz zlecenie zabiegów odbywa się w pierwszej dobie pobytu.

  • Czy w budynku jest winda?

Tak, w każdym naszym budynku znajduje się winda.

  • Czy można płacić za pobyt kartą i otrzymać fakturę?

Opłatę należy uiścić w ciągu 3 pierwszych dni pobytu – gotówką lub kartą. Na życzenie wystawiamy fakturę.

  • Czy w dniu przyjazdu jest obiad?

Tak, pobyt rozpoczyna się obiadem od godz.14.00.

  • Czy są dostępne pralki?

Nie posiadamy pralek.

  • Czy zapewniamy transport do Sanatorium?

Nie zapewniamy. Przyjazd do sanatorium, to sprawa indywidualna. Można do nas dojechać autobusem z Wrocławia lub Kłodzka.

  • Czy można przyjechać dzień wcześniej do sanatorium?

Dzień Państwa przyjazdu jest dniem wyjazdu poprzedniego turnusu i to zależy czy będziemy dysponować wolnym pokojem. Zachęcamy do kontaktu mailowego z zapytaniem o dany termin: bok@23wszur.pl

  • Czy można zmienić datę turnusu?

W tej sprawie należy kontaktować się ze swoim Oddziałem Narodowego Funduszu Zdrowia.

  • Czy jeśli się spóźnię na leczenie obowiązuje dodatkowa opłata?

Tak, każda doba Państwa spóźnienia lub wyjazdu wcześniej jest dodatkowo płatna 176 zł.

  • Czy stołówka i wszystkie zabiegi są na miejscu?

W każdym naszym budynku znajduje się stołówka, natomiast baza zabiegowa mieści się w trzech budynkach, a basen w parku.

  • Czy dostanę L4 na czas pobytu?

Leczenie sanatoryjne jest realizowane w ramach urlopu wypoczynkowego.

  • Czy jest przechowalnia rowerów, nart?

Niestety nie posiadamy takiej przechowalni.

Biuro Obsługi Kuracjusza

Ikonka telefonu tel. 74 8117 219