Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Polityka Jakości 23 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Lądku-Zdroju

POLITYKA JAKOŚCI

Celem 23 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Lądku-Zdroju  jest prowadzenie działalności profilaktyczno-leczniczej, rehabilitacyjnej a także turnusów profilaktyczno-leczniczych dla żołnierzy powracających z misji poza granicami kraju. 

Podnoszenie, jakości świadczonych usługi oraz ich kompleksowość jest gwarancją spełnienia oczekiwań i wymagań Pacjentów naszego szpitala. 

Głównymi celami strategicznymi są:

  • świadczenie usług, które odpowiadają wymaganiom Pacjenta oraz systematyczne dążenie do poprawy ich, jakości,
  • utrzymanie zaufania i satysfakcji Pacjentów,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji personelu,
  • stosowanie najnowszych metod rehabilitacji oraz najefektywniejszych zabiegów fizykoterapeutycznych,
  • podnoszenie standardów socjalno-bytowych,
  • utrzymanie na wysokim poziomie, jakości żywienia i jego bezpieczeństwa.

Potwierdzeniem tego, że jesteśmy w stanie spełnić ustalone wymagania Pacjentów, jest wdrażanie i utrzymanie oraz doskonalenie Sytemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN 9001:2015

Certyfikat ISO